خاک دیاتومه

09198008414

خاک دیاتومه

09198008414

فروش کتراک در تهران


فروش کتراک اصفهان

کتراک اصفهان

شما مشتریان گرامی میتوانید جهت دریافت محصولات کتراک و تخریب کننده سنگ و بتن در اصفهان از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به تماس با کارشناسان و مشاوران مجموعه نموده و در اسرع وقت از نمایندگی اصفهان این مجموعه  اقدام به خرید محصولات و از مشاوره رایگان بهره مند گردید.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند.

کتراک در زمینه از بین بردن ساروج یا انواع سنگ های گرانیتی و مقاوم قابل استفاده است، ساروج یک نوع ملات قدیمی است که از بتن های امروزی سختی کمتری دارد و به راحتی با استفاده از کتراک قابل تخریب است.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) . ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه فرمایید.

فروش کتراک در تهران

توضیحات:

شما مشتریان عزیز به منظور دریافت مشاوره رایگان و خرید کتراک در تهران میتوانید از طریق شماره تلفن های انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن تماس حاصل نموده و محصولات کتراک را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه استفاده نمایید.

برخی از نکات ایمنی استفاده از کتراک:

این محصول هم در حالت دوغاب و هم در حالت پودری برای چشم انسان بسیار خطرناک میباشد. و بهتر است قبل از استفاده از عینک ایمنی و دستکش مخصوص استفاده نمایید.

در صورتی که پودر یا دوغاب کتراک به صورت یا چشم پاشید، سریعا موضع را با آب خنک فراوان شسته و به جهت معاینات لازم به پزشک مراجعه نمایید.توجه داشته باشید باید تمامی آثار کتراک و یا دوغاب آن از موضع تمیز شده باشد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.